Waarom is Geknipt Voor ‘Keune ambassador’?

Geknipt Voor is ‘Keune Ambassador’, maar wat is dat?

En waarom heeft Wilma daarvoor gekozen?

“De kwaliteit van Keune is natuurlijk prima, maar dat is niet waarom ik ervoor gekozen heb. Ik vind hun MVO-beleid* fantastisch! Ze bieden bijvoorbeeld werkplekken aan mensen met een verstandelijke beperking. Dat is voor mij doorslaggevend; dat past bij onze missie en visie. Daarbij is het een Nederlands familiebedrijf dat nooit is overgenomen door een internationale organisatie. Dat vind ik mooi. ”

 

“Keune kwam met het ambassadeursprogramma op een moment dat ik toe was aan iets nieuws. We zaten in een verandertraject en ik zocht een leverancier die daarbij paste. Niet dat ik ontevreden was over mijn vorige leverancier – integendeel – maar ik wilde de boel opschudden. Een andere koers varen. Het ambassadorship sloot daar heel goed op aan.”

 

“Niet elke salon mag ‘ambassador’ worden; Keune selecteert alleen salons met een heel eigen identiteit. Je wordt geen ‘Keune-salon’; je blijft juist heel erg jezelf. Je moet natuurlijk wel kwaliteit leveren die voldoet aan hun standaarden. Het kost je ook veel: tijd, vooral. Alle medewerkers gaan op training en ik ook. Je gaat anders naar je bedrijf kijken. Daar was ik echt aan toe.”

 

“Ik wilde altijd al dat mijn salon een belevenis is. Keune helpt ons daarbij; zij faciliteren bijvoorbeeld dat televisiescherm en die grote, verlichte foto. Die maken de belevenis zichtbaarder. Geknipt Voor wordt door Keune naar een ander niveau getild.”

 

* MVO = maatschappelijk verantwoord ondernemen, een belangrijke kernwaarde van Geknipt Voor

 

VOLG ONS